دنیای پوشاک، امروزه، ایران و بازار خالی از تولید داخلی و یا حداقل داخلیه با برند خارجی! پوشاک، لباس و علی الخصوص لباس کودک! والبته امروزه کالاهای مربوط به کودک و نوجوان از صنعت داخلی کمه و آنهایی هم که هستند یا برند داخلی دارند یا مثل موضوع لوازم التحریر غالبا از تصاویر و تبلیغات آن وری بهره برده اند ...
بررسی این مشکل به جای خود اما نقطه امیدی که صنایع «سیب سبز» روشن کرده بیشتر جلب توجه میکند، تولیدی ای که نمایندگی های خود را در سطح بسیاری از شهرها گسترده کرده و الحمدلله از لحاظ مراکز فروش مشکل خاصی ندارد اما مهم تر کیفیت محصولات است که بنظر از معرف جویا شوید بهتر است، چراکه ما اطلاعاتی فعلا در دست نداریم...

-----------------------
معرف:

-----------------------
تارنمای «سیب سبز»
gapple.ir
-----------------------

درباره صنایع «سیب سبز»
تارنمای سیب سبز/درباره ما:

گـروه تولیدی سیب سبز را محمد علی انصاریان کـه بیش ازسی سال در تولید و فروش پـوشاک کودکان و نوجوانان سابقه کـار دارد پـایه گذاری کرده است. درحـال حـاضر مدیران گـروه کوشش می کنند با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب، طراحی مناسب و متنوع ودر رنگ بندی شاد، در تمام فصول خانواده های ایرانی را در تهیـه پـوشاک مورد نیاز کـودکان و نـوجوانان یاری نمایند.

مدیریت گروه اطمینان دارد که خدمت به جامعه بـا ایجاد ارتباط سودمند دوجـانبه، صادقانـه و بـرقـراری اعـتماد متقابل میسر می شود و در این راستـا همـه مدیـران بـه تعـهدات خود در برابر مشتریان وفـادار بوده و اعتماد آنها را پـاس می دارنـد تـا یک شریک تجاری پـایدار شناخته شوند و نیز درعین تجاری بـودن مـاهیت کـار تلاش میکنند فعـالیتهای داوطلبانـه و انسان دوستانه را همگام با سازمانهای مردم نهاد به پیش برند تا شهروندی غیرمسئول و بی خبر از همسایه نباشند.

درحال حاضر کلیه اجناس تولیدی این مجموعه در داخل کشور تهیه شده و در سراسر ایـران با قیمتی مناسب در اخـتیار بیش از یکصد واحد فروشگاهی قرار می گیرد.

در پـایـان اعلام می دارد کـه: سیب سبز به آسودگـی و آراستگی کـودکان و نـوجوانـان ایـرانی می اندیشد.


تارنمای سیب سبز/مسئولیت اجتماعی و اخلاق کسب و کار:

مـا تلاش می کنیم مسئولیت اجتماعی خـود را تـا حد ممکن بشناسیم و بـه آن عمل کنیم و هدف را تنها سودآوری قـرار نـدهیم. احـترام بـه مـشتری، حـفظ اخـلاق کسـب و کـار، افـزایش کـارآیی و کارآفرینی، همکاری با سازمانهای مردم نهـادی کـه در خـدمت آمـوزش و تـوانـبخشی کـودکان و نوجوانان هستند در کنار برنامه های اصلی ما قرار دارد.

-----