=========================

فومن شیمی > درباره ما >

فومن شیمی برای بیش از 40 سال... درجستجوی فن آوری های نوین به همراه همکاری با شرکای خود درسرتاسر جهان ما متعهدیم R&D (درباره R&D) رابه بالاترین استانداردهای جهانی برسانیم.

باارزش ترین دارایی ما 1500 پرسنل حرفه ایست. این نیروی اختصاصی با تمرکز بر آینده موفقیت را برای این تجارت در تمام بازارهای ، رقابت های بین المللی و پیشروی در بازارهای داخلی به ارمغان آرده است. پس از گذشت بیش از40سال ، از زمانی که شرکت آغاز بکار نموده ، فومن شیمی توانسته است جایگاه راهبری بسیار قدرتمندی بر اساس دیدگاه های استراتژیکی مدیریت کسب و کارشرکت کسب نماید.

گروه تولیدی فومن شیمی متعلق به بخش خصوصی می باشد. این گروه متشکل از 14 شرکت فعال در ایران است. فومن شیمی یکی از گروه های کسب و کار پیشرو در ایران است که صاحب و عامل بسیاری از فعالیت ها در بخش های تولیدی متنوع است که عبارت است  از محصولات خودرویی، محصولات خانگی ، محصولات بهداشتی و آرایشی ، بسته بندی و محصولات چسب .
جایگاه راهبری فومن شیمی در بازار ایران به خوبی توسط شرکت های بین المللی شناخته شده است به حدی که سبب شده که شرکت های بزرگی  مانند BP، Dow خودرو، BASF و Bayer دارای سفارشات طولانی مدت، صدور مجوز و موافقت نامه های همکاری با ما برای محصولات خود باشند.

=========================



استفاده از چهره های مطرح در تبلیغات کاسپین/فومن شیمی:


تبلیغات جالب فومن شیمی دربرابر هجمه وارده از شرکت مشابه خارجی بر سر روغن های موتور، یک جواب و یک پاتک بسیار خوب و مأثر بود که از شخصیت مطرح و بنام فوتبال ایران جناب آقای جواد نکونام استفاده کردند در برابر تبلیغاتی که مدتها توسط وین رونی، توتی و اخیرا کریستیانو رونالدو و دیگر بازیکنان مطرح دنیای فوتبال که مقابل درب اکثر فروشگاههای مربوطه دیده میشدند. استفاده از یک فرهنگ غنی و ملی کمتر امروزه در تبلیغات صنایع ایرانی دیده میشود، متاسفانه در خوشبینانه ترین حالت ها (غالبا) از افرادی بور و سبک زندگی های فرنگی استفاده میشود...




... اما معرفی
[محصولات فومن شیمی]
در حالیکه شاید خیلی از ما تصورمان از صنایع فومن شیمی روغن موتور و ترمز موتور برای صنایع خودرویی بوده باشد اما این یک اشتباه بزرگ است چرا که بخش بزرگی از موفقیت و کیفیت و تلاش و زحمت صنعتکاران گروه فومن شیمی در صنایع آرایشی بهداشتی و خانگی نیر صرف شده است!

در زیر تصویر گروه محصولات فومن شیمی را خواهید دید:

محصولات آرایشی-بهداشتی | تارنما

1- اسپری بدن مردانه آلفابت:



2- اسپری بدن زنانه "دل" :



دیگر محصولات آرایشی-بهداشتی:



محصولات خانگی | مشاهده در تارنما




محصولات خودرویی | مشاهده در تارنما

«محبوب ترین نام تجاری کشور در روان کننده ها و محصولات مراقبت از ماشین»